Keats und Teddybären

In Grossbritannien steht ein Bank Holiday-Wochende bevor und in der Online-Ausgabe des Guardians findet man heute Veranstaltungstipps für das lange Wochenende. Besonders angetan hat es Lol das Teddy Bear’s Picnic, das heute Nachmittag im Preacher’s Hill Childrens’ Park in London stattfindet: Children can bring their favourite teddy or doll to this picnic while their parents enjoy the poetry of John Keats.

Wäre sie jetzt in England, würde LoL allerdings A Royal Victorian Visit wählen. Für einen Tag kann man sich in das Victorianische Zeitalter zurück versetzen, und das erst noch in einem von ihren absoluten Favoriten unter den English Manor Houses – Audley End House. Jedesmal wieder einen Besuch wert!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s